Par reči (i slika), o procesu slikanja vlaknima...
Ovčija vuna, kamilja i dlaka alpaka, niti svile, pamuka itd, se u prirodi mogu pronaći u više boja i nijansi.
Naravno, mogu se i farbati...
Ovako izgleda moja "vunena" paleta...
Iako tržište nudi širok spektar boja, određeni tonovi se mogu dobiti i njihovim "mešanjem".
U mom slučaju, pribor za negu kućnih ljubimaca, je pokazao najbolje rezultate.
Jedan od načina, na koji je moguće kreirati kompoziciju vlaknima, je prilagodjen radu u negativu...
Kao podloga se može koristiti najlon, po kome se vlažne niti postavljaju u željenu poziciju...
Nanose se osnovne konture, i u vrlo tankim slojevima, popunjava prostor, između linija...
Na završenu kompoziciju se nanosi predhodno pripremljena tabla filc platna, posle čega se pristupa procesu valjanja. Valjanje se prvo vrši sa naličja, a potom i sa lica. U ovom delu procesa, najbolje rezultate pokazuje drveni masažer...
Dužina procesa valjanja varira u odnosu na efekat koji se želi postići. Osim tehnike "mokrog", može se primeniti i tehnika "suvog" valjanja. O tome, nekom drugom prilikom...
Platno se posle sušenja opseca, nakon čega je spremno za uramljivanje...